آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

استخدام نماینده

افزودن به علاقه مندی
اعطاي نمايندگي فعال
هو الطيف
شركت صنايع رباتيك آراد در راستاي گسترش فعاليت در تمامي شهرهاي كشور شرايط مناسب و ويژه اي را براي نيروهاي آموزش و پرورش و همچنين مهندسين رشته هاي برق، مكانيك،كامپيوتر در نظر دارد تا بتواند در جهت ايجاد يك فعاليت مناسب اقتصادي اين علم را روز به روز گسترش دهد.
فعاليت اصلي نمايندگان مذاكره با مسئولين آموزشي كشور در راستاي برگزاري كلاسهاي رباتيك در سطوح مختلف بوده و بعد از تنظيم قرار داد رباتهاي كمك آموزشي را از شركت دريافت مي دارند. قابل ذكر است فايل هاي آموزشي ويژه مدرسين در بخش مباحث ويژه نمايندگي ها قرار گرفته است. لذا با وجود يك برنامه مدون آموزشي سيستم مدرسين را حمايت نموده تا اين كلاسها به بهترين نحو برگزار شده و همچنين باعث رضايت مديران و مسئولين آموزشي كشور گردد.
دانشجويان و فارغ التحصيلان رشته هاي مرتبط در صورت نداشتن كارت پايان خدمت مي توانند با شركت همكاري داشته باشند ولي در 6 ماهه اول كار با آنان قراردادي منعقد نمي گردد.
مراحل اعطاي نمايندگي:
علاقه مندان مي توانند از طريق شماره 09117776639 خانم مهندس میرزاپور تماس حاصل نمايند.
شماره تماس شرکت: 01233231830-01233230656


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی