آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

استابلایزرهای حرارتی

افزودن به علاقه مندی
معرفی شرکت
شرکت Quzhou Jianhua Dongxu Chemical Co., Ltd. در منطقه فناوری های پیشرفته کیوژو استان ژجیانگ واقع شده است.گروه جیانهوا، در ابتدا در سال 2000 در شهر هانگژو فعالیت خود را با سرمایه گذاری و تاسیس توسط 500 شرکت برتر خصوصی چین آغاز کرد و در مارس 2008 به کیوژو نقل مکان کرد. در مکانی به مساحت 20،000 متر مربع دارایی این شرکت به 101.61 میلیون می رسد.
دانگژو شیمی به طور حرفه ای به تحقیق و توسعه، تولید و همچنین بازاریابی استابلایزرهای حرارتی متیل تین مرکاپتاید، استابلایزرهای کلسیم زینکِ سازگار با محیط زیست (به صورت پودر، مایع، نیمه مایع)، استابلایزرهای باریم زینک، باریم کادمیوم زینک و غیره میپردازد. این محصولات به طور گسترده ای در محصولات پی وی سی و سی پی وی سیِ تولید شده به روشهای اکستروژن، کلندرینگ، دمیدن و تزریق قالب استفاده میشود.
پایداری خوب در رنگ اولیه و شفافیت و پایداری گرمایی عالی، باعث شده که این محصولات به عنوان مواد شیمیایی مهم در پی وی سی، ورق، پانل، پروفیل، گرانول پی وی سی و سی پی وی سی، لوله و اتصالات و غیره استفاده شود. محصولات دانگژو به طور گسترده ای در سطح ملی و بین المللی در بین تولید کنندگان محصولات پی وی سی شناخته شده است.
برای پاسخ دهی مناسب به خواسته های مختلف مشتریان و خدمت به صنایع تولید کننده پی وی سی، شرکت دانگژو به معرفی و فروش روان کننده های داخلی و خارجی، ESBO، سولفات باریم و سایر مواد افزودنی نیز میپردازد.
دانگژو شیمی بر روی نوآوری بر فن آوری، محصولات و مدیریت اصرار دارد. سیستم های تولید موثر، نظارت دقیق بر روند تولید، فن آوری های پیشرفته و تجهیزات آزمایشگاهی دقیق، شرایط تولید محصولات عالی و با کیفیت را فراهم کرده است.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی