آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

ارزانترین اتوبار در شرق تهران

افزودن به علاقه مندی
قیمت و هزینه باربری درون شهری
هزینه باربری و اتوبار در تهران بستگی به عوامل متعددی دارد.از جمله این عوامل زمان باربری مثلا پنجشنبه یا جمعه باشد و یا چه روزی از برج باشد و با چه ماشینی باربری صورت میگیرد که بسته به حجم وسایل میتوان از کامیون،نیسان بار و یا وانت بار استفاده کرد.میتوان گفت این تعرفه بین 30 تا مثلا 180 هزار تومان متغیر است.ما تلاش نموده ایم تا هزینه ای حدودی از قیمت حمل و بار اثاثیه در تهران را برای شما عزیزان تهیه کنیم.

در صورتی که تمایل به اطلاع از قیمت دقیق تعرفه دارید بهتر است با کارشناسان ما در تهران تماس حاصل فرمایید تا از خدمات مشاوره رایگان ما جهت آگاهی از مناسبترین ماشین برای اسبابکشی شما و همینطور نرخ باربری و حمل وسایل و... بهره ببرید.

تاثیرگذاری وسیله بر حمل بار :
نوع وسیله نقلیه جهت حمل بار در تهران یکی از آیتم های تاثیرگذار در قیمت و تعرفه می باشد.
ماشینهایی که در حمل بار مورد استفاده قرار میگیرد:

• کامیون که شامل خاور،ایسوزو و ماشین هیوندا می باشد.

• وانت بار

• نیسان بار

**هزینه باربری با کامیون در تهران:
1-حمل بار داخل محدوده: به عنوان مثال در صورتی که مبدا و مقصد هر دو در شرق تهران باشند ، هزینه حمل با کامیون تقریبا بین 80.000 تومان تا 100.000 تومان می شود.
2-حمل بار خارج محدوده: به عنوان مثال در صورتی که مبدا و مقصد متفاوت باشد یعنی از شرق به شمال تهران. هزینه حمل با کامیون تقریبا بین 100.000 تومان تا 130.000 تومان می شود.

3- حمل بار به شهرها و مناطق حومه تهران ؛ بعنوان مثال حمل اثاثیه با کامیون از تهران به شهرهای کرج ، بومهن ، پاکدشت ، ورامین ، جارجرود و.. بین 130.000 تا 180.000 تومان میشود.

**هزینه باربری با وانت بار یا نیسان بار در تهران:
1-حمل بار داخل محدوده: به عنوان مثال در صورتی که مبدا و مقصد هر دو در شرق تهران باشند ، هزینه حمل با کامیون تقریبا بین 30.000 تومان تا 50.000 تومان می شود.
2-حمل بار خارج محدوده: به عنوان مثال در صورتی که مبدا و مقصد متفاوت باشد یعنی از شرق به شمال تهران. هزینه حمل با کامیون تقریبا بین 50.000 تومان تا 80.000 تومان می شود.

3- حمل بار به شهرها و مناطق حومه تهران ؛ بعنوان مثال حمل اثاثیه با کامیون از تهران به شهرهای کرج ، بومهن ، پاکدشت ، ورامین ، جارجرود و.. بین 90.000 تا 130.000 تومان میشود.



تاثیر زمان بر هزینه های باربری:
زمان استاندارد و تعیین شده برای در اختیار داشتن کامیون 3 ساعت و برای نیسان و وانت 2 ساعت می باشد.این زمان از موقع رسیدن وسیله نقلیه به مبدا محاسبه می شود و اگراین زمان بیشتر شود ممکن است تاثیر کمی در نرخ باربری بگذارد.همچنین در روزهای پنجشنبه و جمعه و تعطیلات نیز نرخ باربری ممکن است اندکی کم و زیاد شود.
هزینه کارگر و تاثیر آن در نرخ اسبابکشی :
نرخ کارگر برای حمل اثاثیه نیز حدودا بین 20 تا 40 هزار تومان است که بسته به تعداد طبقات نیز تغییر میکند.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه اتوبار