آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

اجرای کف کاذب

افزودن به علاقه مندی
مزایای طراحی ساختمان با کف کاذب:
- طراحی تاسیسات و زیرساخت های ارتباطی با بکارگیری کف کاذب و استفاده از جعبه های برق کف خواب آزادی لازم برای طراحی سیستم های اداری پویا را بوجود می آورد.
- حذف ملات و پوکه از ساختمان
- سبک تر شدن وزن ساختمان
- قابلیت کابل کشی و لوله کشی بدون نیاز به تخریب کف .
مزایای استفاده از کف کاذب در ساختمان :
كف كاذب برای انواع سنگ فرش موقت:
اگر یک ساختمان قدیمی بزرگ برای دفتر کار خود اجاره کرده اید که احتمال عمر آن حداقل ۳۰ سال و کف آن موکت است، در این فکر هستید که اگر سازه ساختمان اجازه می داد و اگر مالک ساختمان می پذیرفت و اگر اجاره ۵ ساله می نوشتید و ... حتماً دستی به سرو گوش دفتر خود می کشید و اول از همه کف را با گرانیت فرش می کردید و لوله کشی روکار را از زیر کف انتقال می دادید و پریزها و کابلهای برق و شبکه کامپیوتر را از جلوی پا و دور قرنیزها و بالای چهارچوب دربها جمع می کردید
با بکارگیری کف کاذب خوداتکا تمام مسائل فوق در عرض چند روز بدون کند و کار قابل حل است ، چون با این نوع کف براحتی می توانید محل کار خود را موقتاً سنگ فرش نمائید و تمام تأسیسات لازم را از زیر آن انتقال دهید . اگر مهلت اجاره هم تمام شد نگران نباشید چون سنگ فرش خودتان را می توانید به محل جدید حمل کنید و موکت کف مالک را هم دست نخورده تحویل دهید .
کناف،کناف ایران،سف کاذب،سقف کناف،سقف،دیوار کاذب،دیوار کناف،دیوار،دکوراسیون داخلی،دکوراسیون،طراحی دکوراسیون،سقف دکوراتیو،معماری، معماری داخلی،سقف شبکه،سقف تایلی، سقف چوبی، سقف استیل،دیوار جداکننده، دیوار پوششی،سقف ترمو وود،سقف اتریوم،طراحی فاز 1،طراحی تری دی،دیزاین اداری،تجاری و مسکونی ،سقف کلاسیک،سقف هرا دیزاین، سقف لوور،سقف گریلیوم،سقف معلق


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی