آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

اجاره دستگاه IPL

افزودن به علاقه مندی
Hair Removal
امروزه مدیریت درمان هیپرسوتیسم چالش روزانه متخصصین پوست و زیبایی است. زنانی که روی صورت، گردن یا قسمت دیگری از بدن خود دارای موهای ناخواسته اند با مشکلات پزشکی و اجتماعی مواجه هستند که رفع آنها اهمیت ویژه ای برای آنان دارد. به همین دلیل، امروزه خدمات Hair Removal‌ در ردیف اول خدمات کلینیک های پوست و زیبایی قرار داشته و مخاطبین فراوانی دارد.

اگر روشهای گوناگون Hair Removal‌ را در سه گروه لیزری، غیر لیزری و IPL در نظر گرفته و مورد بررسی قرار دهیم. می بینیم که: لیزرها دارای موفقیت خوبی در درمان هستند، لیکن خدمات آنها گران قیمت و عمل کردن با آنها نیاز به دقت و تخصص بیشتری دارد تا از خطرات احتمالی آنها پیشگیری شود، روشهای غیر لیزری معمولاً دارای سرعت عمل پایین و موفقیت کمتر هستند و در مقابل IPLها ضمن موفقیت بالا در درمان،‌ دارای عملکردی ایمن،‌ نتایج روشن و طولانی مدت و قیمت مناسب نسبت به لیزرها هستند. به همین دلیل امروزهIPLها در انجام موفق Hair Removal از جایگاه ویژه ای برخوردارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و تعیین وقت تماس حاصل فرمایید.پ

تماس : مهندس کریمی 09128363453

آدرس سایت : www.tebrent.ir


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی