آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

اجاره دستگاه لیزر co2 فرکشنال

افزودن به علاقه مندی
اجاره دستگاه لیزر CO2 فرکشنال

لیزر CO2 فرکشنال دارای طول 10/600 بوده و به طور کامل توسط آب جذب شده و بهترین گزینه برای برش های بافتی در جراحی ها می باشد.

این لیزر در حالت فرکشنال شرایطی را ایجاد میکند که ضمن آسیب بافتی کامل اشعه های قابل کنترل از 1 تا 1/5 mm ، درصدی از بافت پوست را که آن نیز قابل تنظیم است سالم نگه داشته و به عنودا پانسمان بافت آسیب دیده عمل می کند و شرایطی را فراهم می کند که پزشک بدون نگرانی از عوارض لایه برداری نظیر ایجاد لک به جوانسازی صورت و رفع انواع ضایعات پوستی مانند اسکار، اسکار جوش و ... بپردازد. همچنین بیمار به دلیل وجو پانسمان طبیعی نیاز به مراقبت چندان زیادی نداشته و بتواند ضمن پرداختن به امور روزانه خود منتظر پاسخ مطئن و بی نظیر درمان با CO2 فرکشنال باشد.

لیزر CO2 فرکشنال جزء دستگاه های گران قیمتی است که شاید خرید آن برای بسیاری از پزشکان با تعداد بیمار کم مقرون به صرفه نباشد و لذا این دستگاه بهترین گزینه برای چنین مواردی است.

گروه طب رنت یکی از برندهای کارا و منحصر به فرد لیزر CO2 فرکشنال را با ویژگی های خاص نظیر قابلیت اعمال لیزر در هر نقطه با احتساب دورترین نقطه نسبت به نقطه قبلی برای اجاره اختصاص داده است و آماده واگذاری به صورت اجاره ای در مطب های پزشکان محترم می باشد.

لطفا برای اطلاعات بیشتر و تعین وقت تماس بگیرید.

مهندس کریمی 09128363453

آدرس سایت : www.tebrent.ir


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه درمان