آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

اتوبار و خدمات کامل حمل و نقل با اطلس بار

افزودن به علاقه مندی
اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد سریعترین باربری ایران است و کامل ترین خدمات اسباب کشی مدرن را به شما شهروندان ساکن تهران ارائه می کند . این شرکت با داشتن شعبه های مختلف باربری و حمل بار در سراسر تهران سریعترین خدمات باربری و اثاث کشی را ارائه می کند
پرسنل این شرکت کاملا آموزش دیده بوده و مهارت کافی در حمل بار درسریعترین زمان را دارند
بسته بندی توسط این شرکت در زمانی بسیار کوتاه انجام می شود پرسنل اطلس بار بدون هیچ گونه مزاحمت و سر و صدای اضافی کلیه اثاث شما را در مدت زمان کوتاه بسته بندی کرده و جهت بارگیری آماده می کنند..
شما با ارسال درخواست خود به صورت آنلاین منتظر تماس کارشناسان ما می مانید این کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس می گیرند و با تعیین نوع خدمات شما در روز مقرر پرسنل و کارگاران را به همراه ماشین های مخصوص اسباب کشی و کلیه تجهیزات لازم به محل اعزام می دارند.
این افراد در اولین ساعات صبح سر کار خود حاضر شده و کار اثاث کشی شما را به سرعت انجام می دهند شما تنها نظاره گر باشید و یا به کارهای خود بپردازید و مطمئن باشید که سریعترین باربری ایران اثاث شما را بدون نقص و خسارت به محل جدید منتقل می کند و در چیدمان آن نیز به شما کمک می نماید
با ما جهت باربری و اثاث کشی در سریعترین باربری ایران تماس بگیرید


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه اتوبار