آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

آینه کاری دیوار

افزودن به علاقه مندی

نحوه انجام کار:

ابتدا قبل از انجام هر کاری اساتید ما در مکان شما بصورت رایگان جهت اندازه گیری دقیق حضور میابند و بعد از بررسی های لازم اقدام به آماده سازی زیر کار پرداخته که این زیر کار شامل: گره چینی برجسته، مقرنس، قطار سازی، انواع رسمی بندی می باشد.

بعد از زیر کار سازی ما سراغ طراحی هندسی آن می رویم که بعد از شناسایی نقش و نگارها به سراغ مواردی چون: هماهنگی با محیط کار، دوام ( مانند مناطق مرطوب و خشک)، زیبایی کار، دوام و عمر کار، تمیز کردن آسان و .... را مورد توجه قرار می دهیم تا محل شما به بهترین نحو ممکن انجام شود.

اگر آن دسته از مشتریانی هستید که نیاز سریع به آینه کاری دارید و زمان کمی دارید، ما تا آنجا که در توانمان باشد در سریعترین زمان ممکن آینه کاری مکان شما را بهترین کیفیت انجام می دهیم.

اگر شما ایده و یا طرح خاصی برای آینه کاری در ذهنتان دارید ما به پیاده سازی ایده شما کمک می کنیم و کلیه سفارشات آینه کاری شما پذیرفته می شود.
02144224252



آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی