آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

آیفون تصویری سیماران

افزودن به علاقه مندی

اولین عامل در انتخاب سیماران به عنوان برند آیفون تصویری مورد استفاده حدود نیم قرن تلاش این شرکت در تولید تجهیزات الکترونیک می باشد . همچنین تنوع تولیدات شرکت سیماران بسیار بالا بوده و برای هر سلیقه یک انتخاب موجود می باشد به طور مثال آیفون تصویری با حافظه ، بدون حافظه ، کدینگ ، دارای ارتباط داخلی و تحت شبکه که جدیدا به بازار عرضه شده است .

بررسی محصولات آیفون تصویری سیماران :

در تمامی گوشی های این شرکت تفاوت در شکل ظاهری و امکانات متفاوت وجود دارد و از تولید دو محصول یکسان جلوگیری شده است . از آیفون تصویری با نمایشگر 3.5 اینچ تا 7 اینچ با هندست و بدون هند ست موجود می باشد .

از نظر گارانتی محصولات :

کلیه تولیدات آیفون تصویری سیماران دارای 36 ماه گارانتی شرکت می باشد و در هنگام نیاز به خدمات پس از فروش می توان با شماره های شرکت که در قسمت کناری آیفون موجود می باشد تماس و اعلام خرابی نمود. سیماران دارای راهکارهای متنوع برای انجام پروژه های کوچک و بزرگ می باشد از جمله اجرای کدینگ برای مجتمع عای مسکونی با تعداد بالا و قابلیت یک پنل با 50 زنگ برای مجتمع مسکونی ،برای جلوگیری از نصب 3 پنل در ورودی ساختمان ارتباط داخلی ساختمان و باز کردن درب ورودی به وسیله کارت تگ جاسوئیچی و رمز برای هر واحد مجزا . به هر حال برای انتخاب آیفون تصویری نمی توان از محصولات شرکت سیماران چشم پوشی کرد و با یک انتخاب مناسب و هوشمندانه می توان از امکانات آن بهرمند شد.




آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی