آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

آیا شما هم نگران بازاریابی و فروش محصول خود هستید ؟

افزودن به علاقه مندی
تخصص ما برطرف کردن مشکلات فروش و بازاریابی است
آیا شما هم نگران بازاریابی و فروش محصول خود هستید ؟

"قابل توجه مدیران ، کارآفرینان ، بازرگانان و صاحبین کسب وکار"
امروزه با پیش گرفتن بیش از حد عرضه در مقابل تقاضا بازاریابی و فروش هرمحصولی به یک چالش اساسی در کسب و کار تبدیل شده است و بسیاری از شرکتها ، فروشگاهها و سازمانها حتی با وجود ارائه محصول و یا خدمات عالی با رسیدن به شرایط ایده آل فروش و درآمد مشکل دارند و نمی توانند جایگاه مورد نظر خود را در بازار بدست بیاورند ، دنیای پر پیچ و خم بازار و بازاریابی باعث مستقیم از بین رفتن بسیاری از کسب و کارها می باشد بطوریکه بر طبق آمار از هر 100 کسب و کاری که در ده سال اول اعلام موجودیت از بین رفته اند 75% آنها به یکی از علل مرتبط با بازاریابی و فروش شکست خورده اند ،
نداشتن برنامه کسب و کار ، نداشتن تیم بازاریابی لایق و کارآمد ، عدم قیمت گذاری مناسب ، عدم رصد صحیح بازار و رقبا ، مشکلات در تبلیغات و ... از علل شایع شکست خوردن محصولات در بازار کنونی بوده اند که براحتی می توان از بروز آنان جلوگیری کرد .

شما مدیر و کارآفرین گرامی برای حل این مشکل راه حل های مختلفی درپیش رو دارید ،
 یکی از این راه حل ها این است که خود به ابزار و دانش روزآمد بازاریابی و فروش مسلط شده و دائما مشغول رصد بازار و نظارت بر فروش باشید که با توجه به زمانبر بودن طی کردن آموزشها و مطالعات مستمر باید سالها وقت خود را صرف این موضوع کنید و حتی هنگام دخول به این موضوع در شرکت خود تقریبا تمام وقت خودر اصرف نظارت بر فروش و بازاریابی کنید و عملا تمام بخش های دیگر شرکت و سازمان خود را از دست خواهید داد ،
 راه حل بعدی رشد دادن یکی از اطرافیان و یا مدیران داخلی خود برای تصدی مدیریت بازاریابی و فروش می باشد که این مورد نیز با توجه به اینکه معمولا فرد حرفه ای باید تمام وقت خودر اصرف آموزش ، مطالعه و جستجو بکند و این موضوع بصورت فرمایشی غیر ممکن است و حتی اگر ممکن باشد شما باید چند سال فعالیت های ضرر ده خود را تا رسیدن شخص مورد نظر به استانداردهای یک مدیر حرفه ای ادامه داده و سپس وارد مباحث آزمون خطای مدیر جدید شوید که غیر منطقی و غیرقابل انجام می نماید .
 راه حل بعدی شما استخدام یکی از تحصیل کردگان رشته های مرتبط به بازاریابی و یا بازرگانی می باشد که منطقی ترین راه بوده و لی معمولا این دسته از دوستان بخاطر اینکه خود سابقه فروش غیر آکادمیک نداشته اند و بخاطر عدم درک واقعی و عملی از بازار به غیر از نگارش برنامه های غیر کاربردی و غیر عملی کمکی به شما نخواهند کرد مگر اینکه دارای تجربه کافی و عملی باشند که معمولا هم از نظر دستمزد و هم از نظر بودجه های تبلیغاتی هزینه های هنگفتی را بر شما تحمیل خواهند کرد که پرداخت آن برای شما غیرممکن است .
راه حل ما :
پیشنهاد ما استفاده از خدمات مشاوره بازاریابی و مدیریت فروش اشخاصی مانند مهندس ابراهیم داودی است که ضمن انجام عملی فروشندگی عملی در بخش های مختلف بازار و آشنا شدن بودن با محیط واقعی جامعه با علاقه سالها به تحصیل و آموزش و مطالعه بازاریابی پرداخته و خود از مدیران فروشندگان موفق در حوزه های مختلف صنعت و بازار به حساب می آید . در هیئت موسس و هیئت مدیره چندین استارتاپ و شرکت بازرگانی عضویت داشته و مشکلات و مصائب یک کارآفرین وبازرگان را بهتر از هر کسی می داند .
چنین شخصی به شما راهبرد غیر واقعی و غیر عملی پیشنهاد نمی کند ، بلک دقیقا به شما می گوید از کدام مسیر به موفقیت می رسید ،
نیروهای فروش شما را با رفتارها و اعمال فانتزی وغیر عملی و کتابی آموزش نمی دهد بلکه به ایشان روح واقعی بازار و خواست واقعی مشتریان را آموزش می دهد .
برای شما به دنبال طراحی تبلیغات فریبنده و هزینه بر نیست که نفروشد بلکه تبلیغات کاربردی ، هدفمند و با بازگشت سرمایه منطقی برایتان خواهد ساخت .

مطمئن باشید که اگر تابحال یک مشاور کارکشته ، مطلع و عملگرا در کنار خود داشتید می توانستید به موفقیتهای بسیار بیشتری دست پیدا کنید و به شرکتها و بنگاههای اقتصادی جهش یافته تبدیل می شدید .
برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو جلسه مشاوره تماس بگیرید
خدمات ما شامل :
 طراحی برنامه های کاربردی و عملی بازاریابی و فروش بصورت دقیق و مدون ،
 مشاوره بازاریابی و فروش ، رفع معضلات و مشکلات داخلی سازمانهای فروش و بازاریابی ،
 استعداد یابی ، تشکیل ، آموزش و سازماندهی تیم های فروش و بازاریابی ،
 جستجو و گسترش بازارهای جدید و افزایش فروش
 راه اندازی کسب وکارهای نوپا و استارتاپ
 طراحی کانالهای نوین توزیع ، تشکیل سازمان فروش مویرگی
 تحلیل رقبا ، تحلیل بازار ، تحلیل و پیش بینی تقاضا و ...
 طراحی و ساخت برند ، اجرای برندسازی مجدد ، هدف یابی و جایگاه سازی در بازار
 انجام فرایندهای آموزش سازمانی با مدارک مورد تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، سازمان فنی حرفه ای و ...
 انجام آزمونهای استخدامی بصورت آنلاین و حضوری یکپارچه منطقه ای و استانی بدون محدودیت تعداد داوطلبان با استانداردهای مورد تایید سازمانهای بازرسی دولتی
 بازاریابی بین المللی ، مشاوره و مذاکرات اخذ نمایندگی ، کالایابی و اخد پروفرما و بهترین قیمت و انجام واردات و صادرات


تمامی خدمات ، آموزشها و برنامه های ارائه شده از سوی تیم بازاریابی مهندس داودی دارای گارنتی 100% می باشند !
یعنی ما تضمین می کنیم که در صورت وجود هرگونه مشکل در کیفیت آموزش یا عدم کارایی خدمات ارائه شده %100 هزینه های انجام شده از سوی شما بازپرداخت خواهد شد !
برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو جلسه مشاوره تماس بگیرید

همیشه کسانی برنده می شوند که قدرت اقدام و حرکت را دارند ، تماس بگیرید این تماس برای شما هزینه ای ندارد ولی آینده شما را خواهد ساخت !
شما هم فقط یک تماس با موفقیت فاصله دارید !
09125339532 مهندس داودی
09900794821 مهندس داودی
ebrahimdavoudi@gmail.com

عزیزانی که از طریق این اگهی تماس بگیرند یک جلسه معارفه و مشاوره رایگان و همچنین در صورت عقد قرارداد آموزشی یک جلسه آموزش رایگان به عنوان هدیه در یافت خواهند کرد .
فقط با یک تماس وقت جلسه برای شما هماهنگ می گردد و در کمتر از یک ماه شما دارای یک تیم فروش حرفه ای ، برنامه بازاریابی خلاقانه و کامل و راهبردی هستید که می دانید از کجا به کجا باید حرکت کنید و قدم در راه موفقیت گذاشته اید !

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو جلسه مشاوره تماس بگیرید
09125339532 مهندس داودی
09900794821 مهندس داودی
ebrahimdavoudi@gmail.com


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی