آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

آی پی فون یلینک

افزودن به علاقه مندی
گوشی یالینک مدل Yealink SIP-T21P محصول جدید شرکت یالینک با کیفیت و قیمت مناسب قابل استفاده برای سازمانها بزرگ و کوچک می باشد. گوشی تلفن SIP-T21P نسخه ارتقا یافته SIP-T20P می باشد . این گوشی تلفن با دارا بودن صفحه نمایش گرافیکی"2.3 به ابعاد 64*132، ساخته شده از مواد باکیفیت و صدای HD میتواند تجربه متفاوت را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

تلفن یالینک SIP-T21P دارای 2 حساب کاربری SIP، دو پورت شبکه با سرعت Mbps 100/10 با قابلیت پشتیبانی از POE، استفاده آسان و انعطاف پذیری ایدآل برای سازمانهای در حال گسترس می باشد.

روشنایی پس زمینه صفحه نمایش، جستجوگر XML، دفترچه تلفن XML، دفترچه تلفن LDAP از ویژگی هایی است که در SIP-T20P نبود ولی در SIP-T21 افزوده شده است . این آی پی فون دارای امنیت بالا در رمز گذاری می باشد که امکان ارتقا فریم ور و تنظیم کردن گوشی تلفن به صورت کنترل از راه دور با امنیت بالا را میسر می سازد.


ویژگی های برجسته تلفن یالینک مدل Yealink SIP-T21P

2 اکانت SIP
کیفیت صدای HD با طراحی منحصر به فرد
مدیریت تماس پیشرفته و مناسب برای مراکز تماس با پشتیبانی از SCA, BLF list ، انتقال تماس ،کنفرانس سه طرفه ، هدایت تماس ، پشتیبانی از هدست و .....
دفترچه تلفن با ظرفیت 1000 شماره
پشتیبانی از تماس IP به IP بدون نیاز به مرکز تماس
صفحه ال سی دی گرافیکی به ابعاد


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی