آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

آی اپل سنتر - گیفت کارت آیتونز ساخت Apple ID اپل آیدی

افزودن به علاقه مندی
گیفت کارت آیتونز و گیفت کارت گوگل پلی برای کسانی قابل استفاده است که با گوشی هوشمند اندروید و یا اپل خود از فروشگاه نرم افزاری خرید میکنند . براي خريد برنامه و بازي هايي که رايگان نيستند بايد از گیفت کارت اپل يا itunes gift card استفاده کرد . همانطور که ميدانيد سايت ما يعني آی اپل سنتر داراي نماد اعتماد مرکز تجارت الکترونيکي از وزارت صنعت و معدن و تجارت ميباشد. سايت ماiapplecenter در حدود 3 سال است که در زمينه ي فروش محصولات گوناگون از جکله فروش گیفت کارت آیتونز و ساخت Apple ID فعاليت ميکند. در طول اين مدت حتي 1 مشتري ناراضي هم نداشته ايم. پشتيباني سايت همواره در کنار شما بوده و در زمينه ي سوالات مربوط به itunes gift card و اپل ایدی راهنمايي ميکند. ما تمامی محصولاتمان را به صورت مستقيم و بدون واسطه از فروشگاه Apple Store در خارج از کشور تهيه ميکنيم. حواله و ارسال دلار از طريق صرافي هاي مورد تاييد بانک مرکزي انجام ميشود. در نتيجه کارت ها با کمترين قيمت و امن ترين حالت به دست شما ميرسد این کارتها ميتواند براي خريد نرم افزار , بازي , موسيقي و کتاب الکترونيکي مورد استفاده قرار گيرد.

با این کارت ها قادر خواهيد بود تا برنامه ها و بازي ها ي پولي را خريده و دانلود کنيد همه ي محصولات ما مستقیم از از شرکت اپل در آمريکا خريداري شده است.اگر از محصولات اپل مانند آيفون و آيپد و آيپاد و مک بوک استفاده ميکنيد براي دانلود نرم افزار براي دستگاه خود به اپل ایدی نياز داريد با اکانت آیتونز ميتوانيد نرم افزار و يا بازي مورد نظر خود را از فروشگاه آنلاين اپ استور دانلود و بر روي دستگاه خود نصب کنيد. اکانتهای ساخته شده توسط ما محدوديت زماني براي استفاده ندارد. با خريد این محصول و نصب نرم افزار ها و بازي ها توسط خودتان , قادر خواهيد بود تا شخصا بازي ها و برنامه هاي رايگان را آپديت کرده و ديگر نياز نيست به مرکزي که دستگاه خود را از آن خريده ايد مراجعه کنيد. بدون این محصول ، شما نيمي از امکانات و سرويس هاي آيفون يا هر دستگاه ios ديگر خود را از دست خواهيد داد . اکانتهای ساخته شده بدون محدوديت و دائمي بوده و تمامي امکانات روي آنها فعال ميباشد . مانند فعال و اکتیو بودن , قابلیت دانلود همه ی برنامه ها , موجود بودن تمامي نرم افزار ها و بازي ها در appstore , فعال بودن تمامي سرويس ها مانند icloud .

36,500 = 10 گیفت کارت آیتونز
55,000 = 15 گیفت کارت آیتونز
86,000 = 25 گیفت کارت آیتونز
168,000 = 50 گیفت کارت آیتونز
324,000 = 100 گیفت کارت آیتونز

با خرید گیفت کارت اپل ميتوانيد در بازي کلش آف کلنز جم خريد کنيد.لازم به ذکر است که قبل از خريد کارت اپل , شما بايد يک Apple ID نيز داشته باشيد و با اين دو براحتي قادر بود در داخل بازي clash of clans جم خريداري کرده و مزرعه و کارگران خود را آپديت کنيد. با کارتهای ما در دستگاه های آیفون یا آیپد شما دیگر محدوديتي در خريد جم وجود ندارد. محصول خريداري شده بلافاصله پس از تحويل به صورت آني تحويل ميگردد.
امکانات Apple ID :

امکان دانلود اپ و بازي از App Store

دانلود کتاب و ebook , ibook

امکان بک آپ گيري و استفاده از icloud

امکان رديابي آيفون و آيپد توسط find my iphone

امکان ارسال استفاده از سرويس iMessage و سرويس Face Time

نظر آي اپل سنتر اين است که اگر در زمين امور کامپيوتري و آيفون خبره و حرفه اي نيستيد ، خودتان اپل ايدي را نسازيد . زيرا در صورت اشتباه باعث مي شود ايميل شما براي ساخت Apple ID مسدود شود

جهت خريد و يا دانلود برنامه از فروشگاه اپل (iTunes Store) بايد از برنامه iTunes يا اپ استور appstore استفاده کرد که اين برنامه هم نياز دارد .آيتونز نام برنامه اي است که اپ ها و برنامه ها و بازي هاي ارايه شده از طرف Apple store مختص به برنامه هاي آيفون ، آيپد و آيپاد را شامل مي شود.

بعد از دانستن معني و مفهوم اپل آيدي لازم است معني گيفت کارت آيتونز را بدانيد

گيفت کارت آيتونز چيست

گيفت کارت همان کارتي است که به کمک آن ميتونيد اپل ايدي را شارژ کرده و با آن خريد کنيد . ,gift card itunes دقيقا شبيه به کارت شارژ همراه اول است که شما وقتي کارت شارژ همراه اول يا ايرانسل ميگيريد يک کارت به شما ميدهند که ارزش آن به کدي است که روي آن چاپ شده و شما با زدن آن کد همان مبلغ دلاري شارژ ميشويد که روي خود کارت شارژ همراه اول يا ايرانسل يا آيتونز ثبت شده است . اما گيفت کارت را از کجا ميتوان تهيه کرد : گيفت کارت آيتونز
پس از خريد گيفت کارت اپل يک کد 16 رقمي دريافت خواهيد کرد که با X آغاز ميگردد. برخي از سايتها به دلايلي اعلام نموده اند که کارتهاي X قانوني نيستند. اين در حاليست که خود آن سايتها اقدام به فروش کارتهاي با کد ابتداييX مينمايند.

آموزش وارد کردن گيفت کارت : در آيکون آبي اپ استور روي آيفون کليک کنيد : روي گزينه Redeem کليک نماييد. کد iTunes Gift Card را وارد کرده، بر روي Redeem کليک نموده و تمام . سپس اپ دلخواه خود را سرچ ميکنيد و سپس بر روي گزينه ي buy يا Get کليک ميکنيد . تبريک ميگويم نرم افزار مورد علاقه ي خود را خريده ايد .
خريد جم Gem بازي کلش آف کلنز توسط گيفت کارت . چنانچه اهل اين بازي هستيد ميتوانيد به راتحتي و با گيفت کارت و اپل آيدي جم براي کلش خود بخريد و در بازي پيروز شويد . ميتوانيد تمام وسايل خود را آپديت کرده و تاون هال خود را بالا ببريد و در اين بازي آنلاين همه را شکست دهيد . بسيار راحت است . پس از خريد گيفت کارت و شارژ اپل ايدي بازي را باز کنيد و به قسمت جم رفته و آن را خريداري کنيد .


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی