آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

آموزشگاه موسیقی چکاوک

افزودن به علاقه مندی
آموزشگاه موسیقی چکاوک
آموزشگاه موسیقی چکاوک که با مدیریت سرکار خانم کاناز دیفرخش (کارشناس نوازندگی گیتار کلاسیک از دانشگاه هنر) و مدیر مسئول سرکار خانم فاطمه ریوند (کارشناس ارشد نوازندگی تار از دانشگاه هنر)اداره میشود سعی نموده است نگرشی فراتر از فعالیت های مرسوم در زمینه آموزش موسیقی ایجاد و با شعار آموزش هدفمند در این راه گام بردارند.
فعالیت آموزشگاه موسیقی چکاوک واقع در کرج- پل آزادگان، شامل: موسیقی ارف کودکان، پاپ- آواز سنتی -کلاسیک، آموزش مبانی موسیقی (سلفژ-تئوری موسیقی)، تدریس کلیه سازهای سنتی-کلاسیک-پاپ می باشد که زیر نظر اساتید مجرب موسیقی و آواز برگزار می شود. آموزشگاه موسیقی چکاوک به منظور امکان آموزش موسیقی برای عزیزان ناتوان جسمی شرایطی را فراهم نموده تا این عزیزان نیز بتوانند خلاقیت های خود را در زمینه موسیقی شکوفا سازند.
http://music-chakavak.com
آموزش موسیقی ، کلاس موسیقی ، کلاس دف ، کلاس گیتار ، آموزش سلفژ ، تدریس سازهای سنتی ، آموزش فلوت ، آموزش پیانو ، آموزشگاه موسقی در کرج ، آموزشگاه موسیقی در تهران ، آموزش ویولن


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی