آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

آموزشگاه راهبرد

افزودن به علاقه مندی

مجتمع فنی راهبرد با استعانت از خداوند متعال در پنجم تیرماه ۱۳۸۲ تأسیس گردید و کار خود را با ارائه دوره های مهارتی عمومی افزون بر دیپلم های آموزش و پرورش آغاز کرد و چندی بعد در پاسخ به نیاز دانش پذیران و مهارت جویان ارائه دوره های تخصصی رشته هایی چون معماری، عمران، مکانیک و حسابداری، گردشگری، طلا و جواهرسازی، بورس و بیمه و ... در دستور کار خود قرار داد.



در سال ۱۳۸۳ مجوز صلاحیت ارائه آموزش به کارکنان دولت را کسب کرد و در همان سال نیز نمایندگی انستیتو ایزایران را در رشته های فناوری اطلاعات - مدیریت - زبان اخذ نمود. از سال ۱۳۸۳ تا به اکنون به ارائه دوره های مختلف آموزشی به بسیاری از مؤسسات مالی و بانک ها و سازمان ها و ارگان های دولتی مبادرت کرده است که می توان به هلال احمر، شرکت مخابرات ایران، سازمان سابق ملی جوانان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت تعاون اشاره کرد. در سال ۱۳۸۷ مجوز آموزشی ( کد اعتبار سنجی ) را از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اخذ کرد. مدیریت و آموزشگاه در سال ۱۳۹۰ از سوی کمیته ارزشیابی سازمان فنی و حرفه ای کشوری موفق به کسب مدیر و آموزشگاه نمونه گردید.




آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه خدمات آموزشی