آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

آموزشگاه جوشکاری کاویان

افزودن به علاقه مندی

*مؤسسه آموزشی و فنی آزاد کاویان برگزار می کند*
*برای اولین بار در استان گیلان ویژه خواهران و برادران*

دوره های آموزشی تخصصی ویژه ی افرادی که جهت اخذ ویزای کار در غالب نیروی فنی ماهر (Skilled Trades Program ) کشورهای صنعتی کانادا، استرالیا و آلمان نیاز به کسب مهارت فنی در رشته های تخصصی جوشکاری دارند.
مؤسسه فنی و آموزشی کاویان برگزار کننده دوره های فشرده و تضمینی جوشکاری در فرآیند های جوش آرگون (TIG) ،برق (SMAW) و جوشکاری قوس فلزی (CO2) بر روی پلیت و لوله طبق استاندارد اروپایی (EN287-1) ، مورد استفاده در صنعت نفت و گاز، پتروشیمی، فولاد، هوافضا، کشتی سازی و صنایع بهداشتی و صنعت ساختمان و .... همچنین برگزاری کلاسهای بازرسی جوش (NDT) در رشته های (CWI-VT-PT-MT-RTI-UT) زیر نظر مهندسین و مربیان بین المللی جوشکاری دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور و انجمن جوشکاری و آزمایشهای غیرمخرب ایران (IWNT).
در پایان دوره به کارآموزان مدارک فنی و حرفه ای و گواهینامه بین المللی (لاتین) اعطاء می گردد و جهت انجام مشاوره به منظور اعزام و اشتغال به وکلای معتبر و کاریابیهای بین المللی معرفی خواهند شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
همراه : ٠٩١١٨٠١٥٠٤٦/09115995950



آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی