آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

آموزش کسب درآمد از اینترنت http://servatsaz7.mihanblog.com/

افزودن به علاقه مندی
کسب درآمد یا ثروت از اینترنت از طریق سیستم همکاری در فروش چیست و چگونست؟
آیا میدانید در سال 1396 مقدار خرید از اینترنت در ایران فقط در همین یکسال 100 میلیارد تومان بوده است.حال چگونه میشود از این اقیانوس فرصت و ثروت چشم پوشی کرد و از آن استفاده ای نکرد.
در این اقیانوس عظیم کسب درآمد چند میلیونی در ماه اصلا زیاد نیست زمانی که میدانیم خرید از طریق اینترنت در حال گسترش است بطوری که فقط در یکسال 100 میلیارد تومان بوده است و این ارقام در حال افزایش است.
بهره را کسانی میبرن که از هم اکنون شروع به فعالیت کنند و با صرف روزی چند ساعت که به دلخواه هم هست از این منبع پول به نفع خود استفاده کنند و جالبتر اینکه هیچ گونه نیازی به سروکله زدن با فروشنده و یا خریدار و همچنین خوده کالا نیست و درآمد شما در ماهای بعدی از طریق آموزشهای ما بصورت تصاعدی بالا میرود.
با توجه به درصد بالای بیکاری در کشور میتوان بیکاری را تبدیل ب فرصت نمود برای بالا بردن درآمد در واقع افرادی که تا امروز بیکار بودن با استفاده از این پکیج و آموزشهای تصویری آن مطمین باشن درآمد بسیار مناسبی خواهند داشت زیرا دارای زمان بیشتری هستند.بیکاران عزیز اگر مایلید دارای کاری با درآمد بالا باشید از هم اکنون شروع کنید که فردا دیر است.
ما در این پکیج به شما سایت های فروشگاهی کاملا ایرانی و قانونی و معتبری را معرفی میکنیم ک دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و دارای سابقه چندین ساله ای هستن و تسویه حساب هفتگی و روزانه دارندو پورسانت شما را به حساب بانکیتان میریزند.

مزایای سیستم همکاری در فروشی :
قابل اعتماد و کاملا ایرانی و قانونی دارای نماد اعتماد الکترونیکی.
درآمد بسیار بالا و سریع پتانسل درآمد 5 میلیون در ماه و بیشتر.
واریز درآمد به کارت شتابی شما
لذت بخش و بسیار بسیار ساده.
بدون نیاز به هیچ گونه تخصصی.
با روزی 2 تا 3 ساعت کار درخانه و یه هرجایی ک باشید میتوانید در خواب یا مسافرت هم کسب درآمد کنید.
بدون محدودیت و هر زمانی ک بخواهید میتوانید کار کنید در هر ساعت شبانه روز حتی میتوانید روزهایی را هم تعطیل نمایید.
مناسب برای : افراد بیکار_دانشجویان و دانش آموزان_دختران و پسران_خانم های خانه دار_ کارمندان و مشاغل آزاد و هر کسی که مایل به کسب ثروت باشد.
بدون هیچگونه نیاز به ارتباط حضوری یا مجازی با خریدار یا فروشنده و کالا.
تبدیل فضای سرگرمی و مجازی به مکانی برای درآمد زایی.

خیلی از افراد دارای مغازه هستند مثلا:مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی.لباس زیر مردانه و زنانه.پوشاک.عطر و ادکلن.کیف وکفش و...
و بعضی از افراد هم در خانه میتوانند محصولاتی تهیه کنند مثل انواع بافت.کشیدن نقاشی و تبدیل آن به تابلو نقاشی.بافت قالیچه.بافت تابلو فرش.درست کردن دستبند و گردنبند و...

حالا این ۲ گروه قصد دارن تا از طریق اینترنت محصولات خود را به کل ایران معرفی کنند تا مشتری از تمام کشور داشته باشند.

به این دوستان باید بگم که میتوانند با خواندن آموزشهای همین پکیج و اجرای آن آموزشها برای محصولاتشان فروشی چند برابر داشته باشند و درآمد میلیونی و بدون هزینه کردن از شهرهای دیگر هم مشتری داشته باشند.

برای تحویل دادن محصولات به خریدار هم فقط کافیست به اداره پست مراجعه کنید و قراردادی با پست ببندین تا پست محصولاتی که میخان به دست مشتری برسانید را از شما تحویل گرفته و درب منزل به خریدار تحویل داده و پول محصول را بعلاوه هزینه پست گرفته و پول محصول را برای شما خواهد فرستاد.

دوستان از همین حالا شروع کنید و هیچگاه اینترنت را دست کم نگیرید.
برای دانستن هر انچه که در مورد سیستم همکاری در فروش نیاز دارید و آموزش به کانال تلگرامی یا سایت ما که در پایین لینکشان قرار دارد مراجعه فرمایید.
کانال تلگرام : https://t.me/servatsaz7
سایت: http://servatsaz7.mihanblog.com/


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی