آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

آموزش نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته

افزودن به علاقه مندی

آموزشگاه ابتکارسازان صنعت اولین برگزار کننده دوره‌های آموزش نصب و راه‌اندازی دوربین‌های مدار‌بسته در استان خراسان، مفتخر است آمادگی خود را جهت برگزاری دوره‌های آموزشی به شرح زیر اعلام کند:

سیستم‌های حفاظتی (1) : شامل سرفصل های آموزش دوربین مداربسته ، اعلام حریق و دزدگیر. در این دوره داوطلب مهارت‌هایی در زمینه نصب و راه اندازی هریک از سیستم های فوق را می‌آموزد تا بتواند پس از آموزش وارد بازار کار شود.

مدت دوره: 45 ساعت

سیستم‌های حفاظتی (2) : شامل مباحث پیشرفته ای از دوربین های مداربسته همچون شبکه و انتقال تصویر دوربین‌های آنالوگ و دیجیتال از طریق اینترنت و اینترانت ، دوربین های IP ، دوربین های Speed Dom ، کنترلر (Joy Stick )، و طراحی و جایابی دوربین ها با نرم افزار CCD Design Tools . هدف از این دوره تربیت نیروی کاملا متخصص در زمینه حرفه‌ای دوربین مداربسته می‌باشد.

مدت دوره: 36 ساعت

سیستم‌های حفاظتی (3) : شامل سرفصل های آموزش تلفن سانترال، آیفون تصویری و دستگاه حضور و غیاب. در این دوره داوطلب مهارت‌هایی در زمینه نصب و راه‌اندازی هریک از سیستم‌های فوق را می‌آموزد تا بتواند پس از آموزش، وارد بازار کار شود.

* در این دوره داوطلب به صورت مختصر، با سیستم جوشکاری نیز آشنایی پیدا خواهد کرد.

مدت دوره: 36 ساعت

آموزشگاه ابتکارسازان صنعت دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و همکاری مجرب‌ترین اساتید و کارگاه‌های آموزشی مجهز، آمادگی خود را جهت برگزاری دوره‌های آموزشی برق و الکترونیک اعلام می‌دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با آموزشگاه‌و ‌سایر ‌‌دوره‌های‌ آموزشی به سایت www.EbtekarSazan.com/info مراجعه فرمایید.

*** شما می‌توانید پس از بازدید از کارگاه‌های آموزشی اقدام به ثبت نام نمایید.

*** پیشنهاد می شود چنانچه داوطلب متقاضی کار در بازار با عنوان سیستم های حفاظتی است هر سه دوره سیستمهای حفاظتی را بگذراند.

توجه: از آنجا که آموزشگاه ابتکارسازان صنعت برق اولین برگزارکننده دوره‌های آموزشی سیستم‌های حفاظتی در استان خراسان می‌باشد جهت ارتباط بهتر و رفع اشکالات هنرجویان عزیز فروم Dide3vom.ir را راه‌اندازی نمود.پس از عضویت در این فروم، اعضا می توانند با طرح پرسش و پاسخ به رفع مشکلات خود پرداخته و اطلاعات خود را به روزرسانی نمایند.

ایمیل: agahee91@gmail.com

تلفن تماس: 8434297-0511




آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی