آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

آموزش زبان روسی توسط اساتید نیتیو

افزودن به علاقه مندی
کافه راشا
هدف از تشکیل مجموعه کافه راشا ایجاد یک پایگاه قابل دسترس و آنلاین جهت ارائه خدمات تخصصی زبان روسی است.
با تعریف زبان روسی به عنوان محور اصلی ، مجموعه کافه راشا سعی بر آن دارد تا به تمامی نیاز ها و دغدغه های اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی در رابطه با زبان روسی پاسخ گو باشد.
این مجموعه با بکارگیری کادر مجرب و نیتیو روسی زبان خود در نظر دارد تا فرهنگ و زبان روسی را از منظری دیگر به مخاطبان خود ارائه دهد.

خدمات آموزشی زبان روسی

گروه کافه راشا جهت ارتقاع کیفیت آموزش ، با ارائه عناوین مختلف دوره های آموزشی زبان روسی در نظر دارد تا پاسخ گوی نیازهای فردی مخاطبان خود باشد.

خدمات ترجمه کتبی و مترجمی به زبان روسی

با توجه به نام گذاری این عصر به عنوان عصر ارتباطات ، مجموعه کافه راشا جهت تسهیل برقراری ارتباط با کشور های روسی زبان ، پاسخ گوی نیازهای شما به ترجمه متون و همچنین مترجمی شفاهی زبان روسی با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن خواهد بود.

خدمات مشاوره بازرگانی

مجموعه کافه راشا با داشتن ارتباط مستقیم با نماینده افتخاری اتاق بازرگانی روسیه در ایران ، بازرگانان ایرانی را در راستای احقاق اهداف تجاریشان (تجارت با روسیه) و نیز ارتباط با همتایان خود در کشور روسیه به صورت مشاوره ای راهنمایی می کند.

خدمات طراحی وب سایت

کادر IT مجموعه کافه راشا آمادگی کامل خود را جهت طراحی وب سایت به زبان روسی اعلام می دارد و با استفاده از تکنیک های SEO وب سایت شما را در رتبه نخست موتورهای جستحو قرار می دهد.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی