آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

آموزش زبان انگلیسی به کمک تلگرام

افزودن به علاقه مندی
Internet Learning Group
۰۹۳۹۱۹۳۸۲۹۴
تهران
‪دوشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۹۵‬
485 بار
اگر زمان لازم برای شرکت در کلاس و یا مطالعه کتاب های گوناگون را ندارید، بهترین راه برای شما، یادگیری زبان انگلیسی در خانه است.

اساتید ما به شما کمک می کنند تا در خانه و از طریق نرم افزارهای تلگرام و وایبر بر روی گوشی همراهتان، زبان انگلیسی را به راحتی بیاموزید.

به یاد داشته باشید که مهمترین چیزی که شما برای یادگیری زبان انگلیسی نیاز دارید، این است که اصطلاحات، کلمات و جملات فارسی که هر روز استفاده می کنید را به انگلیسی یاد بگیرید. برای این کار، استفاده از فرهنگ لغات و یا مترجم های آنلاین، مناسب نیستند چرا که در ترجمه اصطلاحات مورد نیاز شما دچار اشتباه می شوند.
به همین منظور، در این روش، شما با در ارتباط بودن با اساتید ما در طول هر ترم(هر ماه)، می توانید اصطلاحات، کلمات و جملات مورد نیاز خود را بپرسید و از این طریق، هر روز به دانش انگلیسی خودتان بیفزایید تا آنجایی که بتوانید به راحتی زبان انگلیسی را به کمک همین اصطلاحات، کلمات و جملات پرکاربرد، صحبت کنید.

با این روش، دیگر زبان انگلیسی مانعی برای پیشرفت شما نخواهد بود بلکه به یک عادت روزانه و سرگرمی شما تبدیل خواهد شد.

این روش، راحت، کم هزینه و در دسترس است و دیگر نیازی به شرکت در کلاس و مطالعه کتاب های مختلف ندارید.

شما با این روش، از طریق تلفن همراهتان، معلم را همراه خود دارید و در خانه، محل کار و خصوصا در مسافرت، نیازهای زبانی شما برآورده خواهد شد و همزمان به یادگیری زبان انگلیسی می پردازید.

برای کسانی که مسافرت های خارجی می روند، دیگر نیازی به استخدام مترجم همزمان نیست. کافی است از طریق تلفن، استاد را به همراه داشته باشید تا با برطرف کردن نیازهای زبانی شما در مسافرت، این اعتماد به نفس را پیدا کنید که به مرور، خود از پس مسافرت ها بر آیید و خودتان صحبت کنید.

هزینه هر ترم (هر ماه) ۱۰۰ هزار تومان است.




برای کسب اطلاعات بیش تر، به شماره زیر پیام ارسال کنید.

۰۹۳۹۱۹۳۸۲۹۴

با ما، از یادگیری زبان انگلیسی لذت ببرید.


قیمت: ۱۰۰ هزار تومان


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی