آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

آموزش تخصصی الکترونیک پایه و پیشرفته

افزودن به علاقه مندی
انستیتو انفورماتیک فنی کار
اولین مرکز آموزشی دوره نصب و تعمیرات مستقر در مرکز 5 سازمان فنی و حرفه ای استان تهران

انستیتو فنی حرفه ای فنی کار با ارائه مدرک فنی حرفه ای و بین المللی با کارگاه مجهز در رشته آموزش پکیج دیواری آموزش را به صورت تئوری،عملی و اجرایی انجام می دهد.

دوره آموزش پکیج دیواری به صورت عملی و تئوری همراه با ارائه مدرک فنی و حرفه ای ،
جهت کسب اطلاع از برنامه آموزشی انستیتو با تلفن تماس :2018352 -0910 در تماس باشید

برگزاری دوره های عیب یابی بردهای الکترونيکی و تمرکز بر آموزش علمی و کاملأ عملی و پیشنهاد این دوره بعنوان پایه و بیس آموزش بقیه دوره ها به اختصار سیلابس ها و سرفصل های درسی و کمک درسی و فایل های آموزشی قابل ارایه به کلیه کارآموزان مجتمع فنی و آموزشی "فنی کار" را اعلام میکنیم:
مجتمع آموزشی"فنی کار"(نمایندگی رسمی انستیتو ایزایران) برگزارکننده دوره های تخصصی و حرفه ایه آموزش الکترونیک با بـهترین و کامل ترین تجهیزات کارگاهی و اساتید خبره و مــجرب می باشد.
همچنین آموزش شناخت به همراه کارایی ابزارهای تعمیرگاهی، کارآموزانی که این دوره را قبل از دورهای تعمیرات گذرانده اند در نتیجه با دانش و علم بیشتری و همچنین با نتیجه بالاتری میتوانند دوره های بعدی سخت افزار را بگذرانند.
این دوره بعنوان شروع آموزش تعمیرات و تعمیر می باشد و پیش نیاز خوبی برای شروع کلیه مباحث آموزشی و مخصوصا آموزش های فنی است .
با گذراندن دوره های الکترونیک پایه کارآموز میتواند کاملا روی انواع بورد تسلط داشته باشد و قطعات معیوب و خراب را تشخیص داده و بتواند به راحتی از روی بورد جدا کند و آنرا اندازه گیری کرده ؛ عوض و یا تعمیر نماید. 
سیلابس های و سرفصل های آموزشی دوره الکترونیک پایه:
هیتر(هواگرم) , هویه , مولتی متر , شابلونهای چیپ بی جی ای(BGA), آچار , پنس و کاردک, روغن لحیم, سیم قلع, سیم لاکی, ژل فلکس, قلع کش پمپی, سیم قلع کش و...
الکترونیک نوت بوک ، الکترونیک موبایل ، الکترونیک هارد ، الکترونیک پاور ، الکترونیک برد پرینتر ، الکترونیک انواع پلیر ، الکترونیک لوازم صوتی و تصویری ، الکترونیک بردهای مانیتور و تلویزیون در این دوره تشریح میشود و پایه و شروع کار می باشد.
کار کردن با هویه : شامل کار با هویه بر روی بردهای معمولی و همچنین SMD تمرین و کار روی بردهای مختلف
الكتريسيته و الكترون ,  قانون اُهم ,  سيگنالهای  DC , AC   قوانين سری و موازی ,  بلوك دياگرام ها , علائم اختصاری در الكترونيك , ولتاژ و جريان ,  مولتی مترها ,  اوسيلوسكوپ ,  منابع تغذيه ,  ترانزيستور در مدارات , سيستم های آنالوگ و ديجيتال , مدارات لاجيك ,  واحد ها در الكترونيك و...
آشنائی با قطعات الكترونيك و الکترونیکی :
مقاومت , خازن , ديود , ترانزيستور , مدارات مجتمع ( آی سی ) , لامپ , ديودهای نورانی , هيت سينگ , رله , سؤيچ ها , كابل و كانكتورها و ساير قطعات...
جلسات اضافی و تمرین های کاربردی در پایان هر دوره بصورت رایگان ارائه می شود.
تهران - میدان بهمن -مرکز 5 سازمان فنی و حرفه ای
شماره تماس:0910-2018352
http://www.fannikar.com/courses/elearning





آموزش تعمیرات,آموزش تعمیرات بورد,آموزش تعمیرات برد,اموزش تعمیرات الکترونیک,آموزش تعمیر بردهای الکترونیکی,مخابرات,پزشکی,تردمیل,تعمیرات ترد میل,تعمیرات ماساژور
این دوره در واقع ادامه دوره آموزش الکترونیک پایه و پیشرفته است 


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی