آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

آموزش بازیگری و تست بازیگری

افزودن به علاقه مندی
شرکت سینمایی شباهنگ هنر سروش با توجه به فعالیت 25 ساله خود در عرصه فیلم و سینما برای ساخت فیلم و آیتم های مجموعه طنز ، بازیگری در عرصه تاتر از علاقه مندان بازیگری دعوت میکند تا با حضور در دفتر سینمایی و تست بازیگری شانس خود را برای حضور در گروه شباهنگ امتحان کنند ...
ضمنا عزیزانی که در کلاس های بازیگری ثبت نام کنند در پایان ترم پس از اخذ حد نصاب نمره قبولی ، موفق به حضور حتمی و نقش آفرینی در فیلم و تاتر به تهیه کنندگی شرکت شباهنگ خواهند بود که ارایه آن نیز به شبکه برای پخش از تلویزیون می باشد .. لازم به ذکر است که پس از تست اولیه و قبولی در تست شرایط پذیرش در کلاس برای علاقمندان فراهم خواهد شد .
لازم به ذکر است کلاسهای بازیگری نیز زیر نظر استادان مجرب برگزار میگردد.
به اطلاع آن دسته از عزیزانی که علاقمند به گذراندن دوره های بازیگری هستند میرساند که میتوانند از یه ورکشاپ رایگان استفاده نمایند.
زمان برگزاری کلاس ها اول هر ماه خواهدبود. از هم اکنون می توانید با شماره تلفن درج شده تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب نمایند ...

همراه : حسینی مقدم 09379081316
هرچه سریع تر تماس حاصل فرمایید ...


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه بازیگری