آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

آموزش MTCNA 0 تا 100 در کالج اورست

افزودن به علاقه مندی
کالج اورست
اولین و مجهز ترین آموزشگاه تخصصی شبکه و برنامه نویسی در کرج
با بیش از 12000 فارغ التحصیل
حرفه ای ترین موسسه IT استان البرز
دوره MTCNA
دوره آموزشی MTCNA اولین سطح دوره های آموزشی میکروتیک می باشد که دانشجویان با مفاهیم پایه به طور کامل و سایر مباحث دوره های بالاتر به طور جزئی آشنا می شوند. در پایان دوره آموزشی MTCNA دانشجویان قادر به اتصال و تنظیم IP برروی میکروتیک، راه اندازی Routing، DHCP، DNS، Wireless، Hotspot، انواع Tunnel، Firewall و ... خواهند بود. اهداف دوره:
شما می توانید در دوره آموزش MTCNA با مباحث زیر آشنا شوید:
• آشنایی ابتدایی با Mikrotik RouterOS
• آشنایی با انواع روترهای میکروتیک و اطلاع از امکانات آنها
• تسلط بر پروتکل ها و امکانات میکروتیک
• آشنایی اولیه با سرویس های شبکه و راه اندازی آن در میکروتیک
دوره MCSE
MCSE یکی از معتبرترین مدارک ، گواهینامه و دوره های آموزشی شرکت مایکروسافت در زمینه آموزش شبکه است ، این گواهینامه موید تخصص دارنده این گواهینامه در زمینه طراحی و راه اندازی و مدیریت شبکه های کامپیوتری است.
در ویرایش جدید مدارک مایکروسافت ، علاقه مندان می توانند با گذراندن و پاس نموده 5 آزمون به مدرک و گواهینامه MCSE نائل آیند.
MCSE اختصار عبارت Microsoft Certified Solutions Expert می باشد.
همچنین مدرک MCSA همراه با MCSE ارائه شده است که در اصل قسمتی از MCSE است ، علاقه مندان ابتدا پس از گذراندن سه کورس مدرک MCSA را اخذ نموده و با گذراندن دو کورس دیگر (پنج کورس کامل) مدرک دوره MCSE را دریافت خواهند نمود. به بیانی ساده تر اگر دوره MCSE را معادل کارشناسی (لیسانس) در دوره های شبکه مایکروسافت بدانیم مدرک MCSA معادل کاردانی (فوق دیپلم) خواهد بود.
کرج – سه راه گوهردشت – نبش دهقانویلای دوم
34464106
34464793


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی