آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

آزمون زبان

افزودن به علاقه مندی
با گذشت 6 سال از تدریس زبان در سیستم آموزشی مرکز زبان کرایه چیان , اکنون نیز کلاس زبان انگلیسی با سیستم آموزشی top notch مانند گذشته به صورت مجزا و تک نفره برای هر شخص با کلاسی جدا برای افزایش دقت و تمرکز با یک استاد تخصصی برگزار می شود تاریخ های برگزاری کلاس ها در ابن موسسه زبان 5 شهریور ماه , 15 شهریور ماه و 25 شهریور ماه خواهد بود.

این نوع از کلاس زبان انگلیسی در این مرکز زبان مختص آن دسته از دانشجویانی می باشدآزمون msrt آزمون mche آزمون mhle تولیمو آزمون تولیمو آزمون tolimo کلاس تافل کلاس آیلتس که خواستار تسلط برروی زبان انگلیسی در مدت زمان اندک با بازدهی بیشتر می باشند که مشاورین مجرب ما با برنامه ریزی دقیق راه را برای موفقیت دانشجو فراهم می کنند.

مراکز برگزاری کلاس های آمادگی این آزمون , دفتر مرکزی : میدان رسالت ( مترو علم و صنعت ) , خیابان فرجام شرقی , و همین چنین دفتر غرب : فلکه دوم صادقیه ، خیابان سازمان آب شرقی

ویژگی های کلاس های آمادگی آزمون این آموزشگاه

تمامی کلاس ها به صورت تک نفر و زیر نظر استاد مجرب می باشد و این عمل میزان بازدهی و تمرکز را بالا می برد.

برنامه زمان بندی کلاس ها برای دانشجویان شاغل یا شهرستانی شناور بوده و پس از جلسه نخست توسط خود دانشجو برنامه کلاس ها مشخص می گردد.

برای ثبت نام و شرکت در کلاس های زبان این موسسه نیازی به آزمون تعیین سطح نخواهید داشت

در این موسسه کلاس ها به صورت 90 دقیقه ای می باشد که طی 10 جلسه به صورت خصوصی برگذار می شود


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی