آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

آرکا پلاست - تولیدکننده سطل زباله

افزودن به علاقه مندی
گروه توسعه صنعتی و مهندسی مواد آرکا پلاست تولیدکننده سطل زباله در انواع و مدل های متنوع است. این سطل زباله به صورت سطل زباله شهری و سطل زباله اداری تولید می شوند و دارای حجم و ظرفیت های متفاوتی هستند. سطل زباله شهری به صورت سطل زباله گالوانیزه و سطل زباله پلی اتیلن تولید شده و در شهرداری ها، کارخانجات، پتروشیمی ها و بیمارستان ها و ... برای جمع آوری زباله و نیز تفکیک زباله از مبداء مورد استفاده قرار می گیرند. سطل زباله اداری نیز دارای مدل های زیر است: سطل زباله استیل سطل زباله بادبزنی سطل زباله پدال دار سطل زباله جا سیگاری

محصولات این شرکت بر اساس استانداردهای جهانی En - 840 و برپایه نظام مبتنی بر ISO 9001 - 2000 تولید و کنترل می گردد. همچنین سطل زباله این شرکت دارای استانداردهای جهانی OHSAS 18001 و CE MARK و ISO 14001 می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات شرکت آرکا پلاست می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

تلفن دفتر فروش: 55798831-021
فکس: 55459057-021
همراه: 1958505-0910
وب سایت: www.nicg.ir


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه ابزار و لوازم صنعتی