آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

آرشیو طرح های بنر مناسبتی

افزودن به علاقه مندی
این بسته شامل طرح های بَنِــر آماده نسبت به تمامی مناسبت های مذهبی تقویم شیعه است. شهادت، رحلت، ولادت، بزرگداشت و روزهای ملی از جمله عناوین آماده شده در این بسته است. بیش از 65 عنوان مناسبت آرشیو شده در 32 حلقه دی وی دی با مجوز مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد آماده تحویل می باشد.
طرح های داخل بسته نیز با قابلیت کُپی شُدن، از هر عنوان 3 سایز پیش فرض استاندارد چاپ:
• 90*200 سانتی متر (استند عمودی ایستاده- سازمانی)
• 300*100 سانتی متر (سَر دَر افقی سازمان ها)
• 400*300 سانتی متر (تابلوهای عمودی یا افقی تبلیغات شهری)
از هر سایز چندین طرح و در مجموع بیش از 1350 طرح با فرمت PSD (فتوشاپ) به صورت لایه باز به همراه تصاویر آنها از جمله مزیّت این محصول به شمار می رود.
سازمان ها و مراکزی از این محصول بهره مند و جزو مشترکین ما هستند که از جمله آنها می توان به : بنیاد تعاون ارتش – 20 مرکز عقیدتی سیاسی وزارت دفاع – بیش از 10 موسسه دارلقرآن – مرکز توسعه ناجی – روابط عمومی فرودگاه مهرآباد – بیش از 30 پایگاه مقاومت بسیج – شرکت اتوبوسرانی تندروی تهران – بیش از 50 مرکز شوارایاری محلات – شهرداری کل – وزارت دادگشتری – روابط عمومی شرکت راه آهن – مرکز خبر حوزه علمیه – آتش نشانی واحد حسن آباد – شرکت مپنا و ... اشــاره نمود.
امکانات فوق در بسته ای حاوی (32 حلقه دی وی دی داخل کیفی چرمی جهت حفظ سلامت آنها – کپی مجوز وزارت ارشاد و دفترچه راهنما) آماده توزیع می باشد.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه تبلیغات