آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

آرتا تجارت ساوین

افزودن به علاقه مندی
این شرکت با افتخار اعلام می دارد که با وجود داشتن گستردگی بانک اطلاعاتی از تمامی قطعات ماشین آلات راهسازی در این صنعت به جایگاهی دست یافته که با توجه به این مهم، برتری ارزشمندی در فعالیت خود کسب کرده است، نمونه ای از محصولات قابل ارائه توسط این شرکت، انواع قطعات زیربندی ، قطعات موتوری ، قطعات برقی ، قطعات هیدرولیک ، انواع ناخن آلات ، انواع فیلترها ، انواع گیربکس ، انواع صفحه جات ، انواع واشر ها ، انواع چهارشاخه و دیگر لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی می باشند. علاوه بر قطعات فوق ، به دلیل برخورداری از انبارهای وسیع در ایران و دوبی، این شرکت قادر است سفارشات ویژه برندهای مختلف را بر اساس تقاضای مشتریان تامین کند.

دریافت نمایندگی انحصاری از شرکت مطرح ITR ایتالیا(شرکت برتر قطعات کوماتسو و کاترپیلار در جهان) و همچنین ارائه بهترین و رقابتی ترین قیمت کالا در بازار ایران از دیگر موفقیت های این شرکت می باشد.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی