آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

آتلیه مذهبی راژیس

افزودن به علاقه مندی

استودیو عکاسی و فیلمبرداری راژیس
آتلیه تخصصی عروس راژیس با بهره گیری از کادر بانوی متخصص و هنرمند درکنار استفاده از به روزترین تجهیزات حرفه ای و با استفاده از بهترین کادر متخصص عکاسی و فیلمبرداری بانو و همچنین همکاری با برترین طراحان و تدوین کاران، بی تردید یکی از معدود استودیو های موجود در کشور میباشد که توانایی حذف فاصله با حرفه ای ترین های این رشته در سطح جهان را دارد.

عکاسی مدلینگ وکلاسیک مخصوص عروس و داماد

(استودیویی و فضای سبز). ارائه مجلل ترین لوکیشن ها و ویلاها جهت عکاسی وساخت کلیپ عروسی و نامزدی. ارائه لوکس ترین آلبوم های ایتالیائی و تابلو های بی نظیرو هدایا و لیت میهمانان به همراه پوشش کامل
مراسم توسط دوربین های فیلم برداری حرفه ای و سینمایی. استفاده از تجهیزات سینمایی جهت تهیه کلیپ عروسی و نامزدی شامل ریل، شاریو، کرین، پروجیب،استدی کم،هلی شات و … کلیه مراحل تهیه آثار از جمله عکاسی, طراحی, چاپ و… توسط کادرخانم.

تهیه ژورنال های شخصی، خانوادگی، تابلو و عکس های فردی. ساخت متفاوت ترین و رویایی ترین کلیپ های ویدئویی تولد و کودک به همراه عکاسی در روز تولد.
عدم نگهداری آرشیو در آتلیه راژیس

فایل اصلی تمام عکس ها و فیلم ها رو به طور کامل و بدون دریافت هزینه اضافه ای به شما تحویل میدیم . در حقیقت آرشیو عکس مشتری رو پیش خودمون نگهداری نمی کنیم فقط حق چاپ عکس برای ما محفوظ خواهد بود که اون هم تعهد اخلاقی شما عزیزان است.

صداقت به عنوان یک اصل مهم

آتلیه مذهبی عروس تمام زوایای کار رو صادقانه برای شما شرح میدیم و از به کار بردن اصطلاحات کلی و غیر دقیق در رابطه با کیفیت کار و نوع تجهیزات خودداری خواهیم کرد. داشتن صداقت برای ما یکی از اصول اولیه است و دقیقا از همان تجهیزاتی برای مراسم شما استفاده می کنیم که قبل از مراسم برای شما شرح داده شده.
،
باغ عمارت های اختصاصی

آتلیه مذهبی عروس لوکیشن های (باغ/عمارت) مختلفی در سطح شهر تهران در
اختیار دارد که شما با توجه به بودجه و سلیقه خودتون هر کدوم رو که خواستید می تونید انتخاب کنید.



آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی