آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

آبیاری قطره‌ای، ثقلی، بارانی

افزودن به علاقه مندی
شرکت مهندسی پویشگران کاراب

با توجه به ضرورت صرفه جویی آب جهت نگه‌داری فضای سبز، درختان منازل، باغچه‌ها، گلخانه‌ها و ... طراحی و اجرای دقیق سیستم نوین آبیاری که مصرف آب را به میزان تا 90% کاهش داده بسیار مورد اهمیت می‌باشد.

مزایای استفاده از سیستم‌های آبیاری: صرفه‌جویی در مصرف آب، انرژی، نیروی انسانی و هزینه‌ها

شرکت مهندسی پویشگران کاراب طراح و مجری پروژه‌های آب و خاک، آبیاری میکرو، خطوط انتقال آب و سازه‌های آبی و تنها مجری انحصاری آبیاری قطره‌ای ثقلی

آبیاری قطره‌ای ثقلی روش جدیدی است که در آن آبیاری قطره‌ای با استفاده از فشار آب موجود در مزرعه انجام می‌پذیرد. انرژی مورد نیاز سیستم از اختلاف ارتفاع سطح آب در ابتدا و انتهای مزرعه به دست می آید. در سیستم آبیاری قطره‌ای ثقلی ضمن آبگیری از شبکه کانال‌ها و چاه‌های مزرعه، از انرژی موجود در سیستم مذکور به منظور تامین انرژی مورد نیاز استفاده به عمل آمده و از بکارگیری انرژی اضافی(ایستگاه پمپاژ) خودداری می‌گردد. حذف انرژی و ایستگاه پمپاژ، استفاده از ادوات و تجهیزات ساده و همچنین استفاده از لوله‌های با جداره نازک را در این روش امکان پذیر ساخته است و بهره‌برداری این سیستم نیز بسیار ساده و برای زارع در حد آبیاری معمولی است. با استفاده از این روش ضمن حذف هزینه های مربوط به انرژی، صرفه جویی چشم‌گیری در اجرای آبیاری قطره‌ای صورت می‌گیرد.
مزایای عمده این سیستم به شرح زیر ارائه می‌گردد:
1-نصب ساده و آسان با توجه به فشار کم سیستم
2-حذف مصرف انرژی در تمام مدت بهره‌برداری
3-حذف ایستکاه پمپاژ، فیلتراسیون و هزینه‌های نگه‌داری مربوطه
4-استفاده از فشار پایین(3 متر ارتفاع آب) و کاهش حساسیت قطره‌چکان‌ها به گرفتگی

شماره تماس: 09031200109 – 09121200109
ایمیل: pkarabco@gmail.com


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی