آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

آب شیرین کن صنعتی - آب شیرین کن دریایی - آنتی اسکالانت

افزودن به علاقه مندی
توضیحاتی درباره نحوه عملکرد آّب شیرین کن ها: آب شیرین کن ها بر اساس ظرفیت های مختلف میتواند طراحی های گوناگونی داشته باشد . یکی دیگر از فاکتور های مهم در طراحی آب شیرین کن صنعتی آنالیز آّب ورودی به دستگاه تصفیه آب صنعتی میباشد.فلزات سنگین در داخل آب میتواند تا حد زیادی تاثیرات منفی بر روی عملکرد ممبران داشته باشد و عمر ممبران را کاهش دهد و یا اینکه تولید ممبران را کاهش دهد. به عنوان مثال سیلیس بالای آب و یا آهن آّب میتواند باعث رسوب گزاری شدیدی بر روی ممبران آّب شیرین کن شود لذا بعضی مواقع لازم است در پیش تصفیه دستگاه اسمز معکوس دقت لازم را مبذول داشت تا با کاهش غلظت این املاح قبل از ورود به دستگاه آّب شیرین کن به ممبران دسنگاه اسمز معکوس کمک کرد.به عنوان مثال عرض می شود که وجود آلودگی میکروبی در آب باعث ایجاد فولینگ و یا گرفتگی روی ممبران میشود که توصیه میشود بر اساس میزان گرفتگی یکی از روش های کلر زنی ، یووی و یا از از ن بکارگیری شود تا آب بدون آلودگی میکروبی وارد ممبران دستگاه آب شیرین کن شود.بحث دیگر در بالا بردن عملکرد دستگاه آّب شیرین کن ،نگهداری مناسب از دستگاه آب شیرین کن صنعتی بعد از نصب و راه اندازی است. نگهداری علمی و اصولی کمک خیلی خوبی به بالاتر بردن راندمان دستگاه آب شیرین کن میشود. لذا توصیه میشود زمانی که نصاب از طرف شرکت سازنده دستگاه آب شیرین کن برای نصب و راه اندازی مراجعه میکنند کلیه آموزشهای لازم را به اپراتور ها بدهند تا به بهترین نحو ممکن امر سرویس،نگهداری هدایت و مدیریت شود این امر میتواند شامل بک واش های منظم فیلتر شنی و کربنی باشد و یا تعویض به موقع فیلتر های میکرونی (جامبو) باشد.فیلتر های میکرونی معمولا نقش فدا شونده را ایفا میکند در آب شیرین کن یعنی تمام املاح بالای 5 میکرون را به خود میگیرد تا وارد ممبران نشود . انتخاب فیلتر میکرونی با کیفیت بالا این کمک را میکند تا عمر ممبران ها بالا رود .

پروژه های بوده است که نگارنده مطلب خود کنار دستگاه بوده است که ماه ها گذشته بوده حتی یکبار عمل بک واش و یا تعویض فیلتر صورت نگرفته است که این امر کار نگهداری صحیح دستگاه آب شیرین کن را به مخاطره می اندازد.

نکته مهم در انتخاب آنتی اسکالانت خوب در دستگاه تصفیه آب یعنی با توجه به این که عامل بازدارنده در دستگاه آب شیرین کن که مقابله میکند با رسوبگزاری روی سطح ممبران آنتی اسکالانت است .
بهتر است خریدار محترم برای این که صرفه جویی انجام دهد سراغ آنتی اسکالانت های بی کیفیت نروند. آنتی اسکالانت به منزله روغنی است که ما در ماشینهایمان میریزیم و کمک بزرگی در ماشین انجام میدهد لذا هرچقدر آنتی اسکالانت بهتر باشد عمر ممبران بالاتر خواهد رفت.نکته دیگر درباره میزان تزریق آنتی اسکالانت در دستگاه آب شیرین کن باید به میزان مشخصی با دوزینگ پمپ به آب قبل از ممبران تزریق شود . تزریق زیاد تر از حد مجاز آنتی اسکالانت هیچ کمکی به پیشگیری از ایجاد رسوب روی سطح ممبران نمیکند و تزریق کمتر از حد مجاز نیز به صلاح ممبران نیست.
جهت مشاوره رایگان با کارشناس های خبره شرکت آتیه انرژی تلاش در باره آّب شیرین کن با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید

.02188420878


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی