آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

Study in Austria

افزودن به علاقه مندی

دانشگاههای ممتاز اتریش که رتبه زیر 500 در سایت کیو اس را دارا هستند.

دانشگاههای اتریش در میان فهرست برترین دانشگاه های دنیا در سال ۱۶-۲۰۱۵ به چشم می خورند که از میان آنها ۴ دانشگاه در میان ۵۰۰ دانشگاه برتر جهان قرار دارند .

دانشگاه وین

دانشگاه وین با رتبه ی ۱۵۳ شاخص ترین دانشگاه اتریش در فهرست برترین دانشگاه های جهان به شمار می رود. دانشگاه یاد شده بزرگ ترین دانشگاه این کشور نیز محسوب می شود که به عنوان قدیمی ترین دانشگاه آلمانی زبان، امسال ۶۵۱ سالگی خود را جشن می گیرد. دانشگاه وین امروزه یکی از بزرگ ترین دانشگاه های سرتاسر اروپاست و چیزی در حدود ۹۳ هزار دانشجو دارد. طیف رشته های آن گستره ی وسیعی را پوشش می دهد که اغلب آنها به زبان آلمانی تدریس می شوند اما تعدادی از رشته های خوب آن در مقطع کارشناسی ارشد نیز به زبان انگلیسی هستند.

دانشکده های مختلف دانشگاه وین در بیش از ۶۰ نقطه ی پایتخت اتریش گسترده شده اند.

دانشگاه فنی اتریش

دومین دانشگاه برتر اتریش در رتبه بندی برترین دانشگاه های جهان دانشگاه صنعتی وین است . رتبه ی ۱۹۷ را به خود اختصاص داده است .

دانشگاه صنعتی وین که تاریخ تأسیس آن به ۱۸۱۵ بازمی گردد، یکی از معتبرترین ترین دانشگاههای فنی اروپا محسوب می شود. تمرکز این دانشگاه بر حوزه های مهندسی و علوم پایه است و حدود ۲۸ هزار دانشجو دارد که تعداد دانشجو های خارجی آن نیز به شدت بالاست و از این جهت در آستانه ی ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان از نقطه نظر تعداد دانشجویان خارجی قرار می گیرد.

این دانشگاه که مثل دانشگاه وین در پایتخت زیبای اتریش واقع شده فرصت استفاده از فرهنگ فوق العاده سرزنده ی این شهر را نیز در اختیار دانشجویان خود قرار می دهد .

دانشگاه اینسبروک

دانشگاه اینسبروک با رتبه ی جهانی ۲۸۸ از لحاظ تعداد دانشجویان خارجی حتی دانشگاه وین را نیز پشت سر می گذارد. این دانشگاه از لحاظ نسبت دانشجویان خارجی به کل دانشجویان خود در میان ۹۵ دانشگاه برتر جهان قرار می گیرد. تعداد کل دانشجو های این دانشگاه ۲۸ هزار نفر است که آن را به سومین دانشگاه بزرگ اتریش بدل می کند.

دانشکده های مختلف این دانشگاه در سراسر شهر زیبای اینسبروک واقع در غرب اتریش پراکنده شده اند. گفتنی است اینسبروک به عنوان یکی از کانون های مهم ورزش های زمستانی شناخته می شود. با در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی این شهر و قرار داشتن آن در محاصره ی کوهستان، قرار داشتن دانشگاه اینسبروک در میان دانشگاههای برجسته ی تحقیقاتی در حوزه ی مطالعات کوهستان ها و منابع طبیعی جای تعجب ندارد .

دانشگاه گراتس

دانشگاه Karl-Franzens که با عنوان دانشگاه گراتس از آن یاد می شود جزو ۴۵۰ مؤسسه ی برتر آموزش عالی در جهان به حساب می آید. این دانشگاه در سال ۱۵۸۵ تأسیس شده است که همین آن را به دومین دانشگاه قدیمی اتریش بدل می کند. دانشگاه یاد شده با حدود ۳۲ هزار دانشجو، دومین دانشگاه بزرگ این کشور نیز محسوب می شود. دانشکده ی پزشکی دانشگاه گراتس نیز مثل دانشگاه اینسبروک اخیراً از آن جدا شده و به عنوان یک دانشگاه مستقل تحت عنوان دانشگاه علوم پزشکی گراتس مشغول به فعالیت است.

دانشگاه Karl-Franzens گراتس برای ارائه ی برنامه های مشترک در رشته های علوم طبیعی و بیولوژیک با دانشگاه صنعتی گراتس نیز همکاری دارد.

از جمله دانشگاه های دیگر اتریش که در میان فهرست برترین دانشگاه های جهان به چشم می خورند می توان به دانشگاه یوهانس کپلر لینتز، آلپن آدریا، و دانشگاه پاریس لودران سالزبورگ اشاره کرد.



آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه آموزش درسی