آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

simiya

افزودن به علاقه مندی
استخدام متخصص خدمات تخصصی علمی
گروه پژوهشی سیمیا؛ ارائه دهنده خدمات تخصصی و حرفه ای دانشگاهی؛ با آدرس وب سایت www.simiyacn.ir و آدرس ایمیل simiya_ht@yahoo.com و آدرس کانال تلگرام عمومی https://t.me/simiyaresearchgroup از کلیه متخصصین نگارش متون علمی کتاب، مقاله و پایان نامه، مترجمین تخصصی کلیه زبان ها، تحلیل گران، برنامه نویسان، طراحان وب و نرم افزار، تایپیست و ویراستاران، محققین، متخصصین مسلط به نرم افزارهای تخصصی دانشگاه در کلیه رشته های فنی مهندسی، علوم پزشکی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی، و دارای مدارک تخصصی کارشناسی ارشد و دکتری و تجربه کاری حرفه ای در زمینه خدمات ذکر شده دعوت به عمل می آورد تا ضمن ارسال رزومه حرفه ای خود به آدرس ایمیل simiya.recruitment@gmail.com و عضویت در هر یک از کانال های تخصصی مرتبط با حرفه خود در مناقصات مندرج در کانال ها شرکت نموده و پروژه مرتبط با تخصص خود را انتخاب و مشغول به کار شوند. از ارائه کار به افراد فاقد رزومه معذوریم. حتما در فایل رزومه کلیه موارد خواسته شده تکمیل شود. پروژه ها به صورت روزانه در کانال ها درج شده و پس از شروع به کار توسط مجری برنده مناقصه از کانال حذف خواهند شد. عدم وجود پروژه به معنی انجام تمامی پروژه های کانال بوده و مجریان محترم باید تا زمان درج پروژه در کانال شکیبا باشند. بدیهی است اولویت برنده شدن در مناقصه با پیشنهادهای قیمت و زمان کمتر خواهد بود. لطفا در انتخاب پروژه های تخصصی دقت کافی را عنایت فرمایید، چون مؤسسه هیچ گونه کوتاهی و عدم تخصص در اجرای پروژه را قبول نکرده و هزینه ای بابت کار بی کیفیت ارائه نخواهد کرد. پرداخت ها پس از اجرای هر پروژه و تایید کامل آن از طرف مشتری به مدت 15 روز انجام خواهد شد. شما مجری محترم به منظور شرکت در مناقصه لازم است کد پروژه مورد نظر، به همراه زمان و قیمت پیشنهادی را به آیدی تلگرام: @managersimiyaresearchgroup (https://t.me/managersimiyaresearchgroup) ارسال کنید.
پیشاپیش از همکاری شما متخصص گرامی سپاسگزاریم و برای شما آرزوی موفقیت در بستر کاری گروه پژوهشی سیمیا داریم.
لطفا در کانال مرتبط با تخصص خود عضو شوید
کانال تخصصی ترجمه سیمیا انگلیسی- فرانسوی- عربی- روسی- ایتالیایی- المانی- اسپانيايي- ترکي استانبولي – چيني- سوئدي: https://t.me/simiyaGoldTranslation
کانال محققین و تحلیلگران سیمیا: https://t.me/SimiyaResearchers
کانال متخصصین مایکروسافت آفیس سیمیا (تایپ، اکسل، پاورپوینت، اکسس): https://t.me/simiyaMicrosoftOffice
کانال برنامه نویسی و شبیه سازی سیمیا: https://t.me/simiyasimulation

موارد ضروری در رزومه:
عکس پرسنلی
مشخصات هویتی
شماره تماس ثابت و همراه
شماره همراه متصل به تلگرام
آدرس محل سکونت
اطلاعات کامل تحصیلی و تخصص های ویژه
نرم افزارهای تخصصی (کاملاً مسلط)، زبان های تخصصی (کاملاً مسلط)
گواهینامه تحصیلی
اسکن کارت ملی
اسکن شناسنامه
اطلاعات کامل شماره حساب: شماره کارت بانکی، شماره شبای کارت، شماره حساب بانکی


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی