آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

Tooth Color Match

افزودن به علاقه مندی
در زمان روکش کردن دندان یکی از عوامل مهم ، انتخاب رنگ مناسب برای روکش دندان است. پزشک با استفاده از نمونه رنگ و مشاهده و مقایسه چشمی با رنگ دندان مراجعه کننده رنگ مورد نظر را انتخاب میکند. به دلیل خطای دید و تفاوت سایه روشن و نور درصد بالایی از انتخاب رنگ ها با رنگ دندان مراجعه کننده تفاوت دارد وباعث نارضایتی او می گردد.
نرم افزار TOCOMA با استفاده از تکنولوژی روز به ساده ترین روش و ارزان ترین ابزار ، عملیات تشخیص و تطبیق رنگ را برای شما انجام می دهد.
این APP قابل نصب برروی موبایل و تبلت می باشد و نیاز به ابزار دیگری ندارد. دقت تشخیص و تطبیق آن با رنگ اصلی دندان بالای 92 درصد می باشد که در عمل توسط پزشکان مجرب استفاده و تایید شده است.
نکته قابل توجه از نظر بهداشتی این است که تشخیص رنگ در این روش نیاز به تماس مستقیم با مراجعه کننده ندارد و این پروسه به قدری ساده است که میتواند توسط دستیار پزشک انجام شود.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه زیبایی و سلامتی