آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

02177875368

افزودن به علاقه مندی
کيت حرفه اي تميز کننده نمايشگرها

http://saharmarketing.com/product/view/218/


محلول پاک کنند همراه با دستمال مخصوص

جهت پاک کردن انواع صفحات نمايشگر و تلويزيون‌هاي LCD ,LED

قابل استفاده براي اسمارت فون ها ، تبلت ها و انواع صفحه هاي نمايش

عاري از هرگونه ماده شيميايي غير استاندارد

قدرت پاک‌کنندگي بالا براي تمييز کردن سطوح مورد نظر

بدون اثرات نامطولب از قبيل لک و خش

مشخصات مختصر محصول

ايده آل براي تميز کردن انواع LCD، LED، دوربين هاي ديجيتال، تبلت ها و گوشي هاي موبايل و کليه تجهيزات الکترونيکي مي باشد. يک عدد اسپري 200 ميلي با قدرت پاک کنندگي بالا يک عدد دستمال مايکرو فايبر با قدرت تميز کنندگي بالا يک عدد دستمال مخملي کاملا آنتي استاتيک و آنتي باکتريال...


اسپري پاک کننده همراه با دستمال مخصوص جهت پاک کردن صفحه نمايش انواع صفحات مانيتور و تلويزيون‌هاي LCD, LED بوده و قابل استفاده براي لپ‌تاپ و حتي لنز دوربين و موبايل مي باشد.اين پاک کننده به راحتي مي‌تواند هرگونه آلودگي و کثيفي را از کليه سطوح بدون تاثير نامطلوبي از قبيل لک و خش ، پاک کند.


اين محصول پاک کننده ي ۹۹ درصد لکه ها والودگي هاي سطحي مي باشد که بسيار کارامد بوده و به همين دليل استفاده از کيت تميز کننده براي تمام دارندگان دستگاه هاي نامبرده ضروري مي باشد تا لوازم الکترونيکي هميشه پاکيزه وتميز بماند.طراحي اين کيت به گونه ايست که ميتوان تمامي سطوح را با ان پاک وتميز کرد تا از بروز الودگي در سطوح به طور کامل جلوگيري شود.
****************************
مشخصات کلي محصول

کارايي هاي محلول تميز کننده و دستمال نانو

حدود80درصد از لوازم خانگي ها مجهز به بدنه ي ظريف هستند و نياز به مراقبت و نظافت دارند بخصوص مواردي مثل: تبلت . گوشي هاي لمسي . دوربين .لپ تاپ .دي وي دي بلوري . تلويزيون و... که به صورت مداوم مورد استفاده قرار ميگيرند نياز به تميز کردن مداوم دارند .
در فرمول هاي تشکيل دهنده براي ساخت اين کيت تميز کننده از فرمولها و مايعات شيميايي سازگار با محيط زيست و پوست و بدون جرم استفاده شده است. بهترين محصول ساخته شده که به اساني از قابليت آنتي استاتيک اين کيت براي از بين بردن گرد و خاک چربي و لکه هاي روي لوازم منزل مثل: صفحه نمايش تلويزيون - نمايشگر لپ تاپ و کامپيوتر - انواع گوشي و تبلت- پخش هاي لمسي ماشين-ايفون لمسي و کارايي هاي خيلي زياد......... استفاده کرد و مطمئن باشيد هيچ يک از اين مواد پس از تميز کردن ردي از خود بجاي نمي گذارند.
اين کيت پاک کننده داراي يک اسپري مخصوص تميز و براق کننده و يک دستمال نانو تهيه شده از تکنولوژي نانوالياف و آنتي استاتيک و آنتي باکتريال دستمال مخصوص مايکرو فايبر براي تميز کردن بهتر و يک اسپري 200ميلي‌ليتر ساخته شده از فرمولها و مايعات شيميايي سازگار با محيط زيست و پوست است .

مشخصات و ويژگيهاي کيت تميزکننده

اسپري 200 ميلي با کيفيت پاک کنندگي
دستمال مايکرو فايبر با کيفيت تميز کنندگي
دستمال آنتي استاتيک و آنتي باکتريال
مخصوص براي نمايشگر تلويزيونهاي LED- LCD- CRT- Plasma TV
لنزدوربين و تمامي نمايشگرهاي TFT
با امکان از بين بردن گرد و خاک و چربيهاي جا مانده روي اجسام
همراه با اسپري غير سمي با کارايي بالا و فرمول بدون الکل
داراي پد تميزکننده ساخته شده از تکنولوژي نانوالياف
داراي ژل با قابليت تميز کنندگي و پخش کنندگي بالا

http://saharmarketing.com/product/view/218/

توجه !توجه!

توجه داشته باشيد که اکثر تلويزيون‌هاي جديد لايه‌اي بر روي سطح نمايش خود دارند که در برابر انواع شوينده‌هاي قوي بسيار حساس بوده و آسيب‌هاي جبران ناپذيري را متحمل مي‌شوند.
از درست کردن هر نوع محلول که توسط افراد بدون تخصص شرح داده شده بپرهيزيد.

مهم

هيچگاه هيچ گونه محلولي را مستقيماً بر روي صفحه LCD نپاشيد هميشه ابتدا پارچه را با محلول مورد نظر مرطوب کنيد و سپس استفاده کنيد سعي کنيد همواره از يک پارچه نخي نرم يا پارچه هاي مخصوص (پيشنهاد مي شود)استفاده کنيد برخي پارچه ها مثل پارچه هاي حوله اي يا کاغذي باعث ايجاد خش بر روي صفحه نمايش مي شوند.


چرا بايد از اين محلول استفاده نمائيم؟
به اين دليل که بر روي صفحه نمايشي تلوزيون هاي ال سي دي و ديگر وسائل، يک ماده شيمياي پوشيده شده است که براي صفحه نمايش اهميت زيادي بر خوردار مي باشد و در صورت استفاده از حوله نم ناک و يا از شيشه پاک کن اين مواد کم کم از بين مي رود و به ال سي دي ضرر فراواني خواهد زد.

http://saharmarketing.com/product/view/218/

تلفن هاي ما و کارشناسان ما بصورت 24 ساعته و شبانه روزي اماده پاسخگويي به سوالات شما هستند
09128466174
02177875368
09100072684
09106858819
info@parandtabligh.com
parand_tabligh@yahoo.com

سپاس

http://saharmarketing.com/product/view/218/


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی