آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فروش یو پی اس برای CNCدر تهران

افزودن به علاقه مندی

یک دستگاه سی ان سی عملا همان ماشین دستی است که امکان دستور دادن از طریق کدها و منطق ریاضیاتی را دارا می باشد در این دستگاهها وجود شخص یا همان اپراتور برای نظارت بر دستگاه، در حد ایستادن و کنترل دستگاه می باشد و برنامه ریزی برای حرکت دستگاه فقط برای یکبار برنامه ریزی می شود. پس از آن دستگاه بصورت اتوماتیک این کار را تکرار می نماید البته بدون حضور شخص. بدنه دستگاه تقریبا مشابه دستگاه های دستی می باشد. سایر دستگاه های سی ان سی نیز مانند CNC فلز همان بدنه سخت افزاری را دارند.

امروزه امورات حکاکی شده توسط ماشین CNC به دلیل مزایای زیاد آن نسبت به صنایع هنری دستی، رشد بی نظیری در بازار یافته است. CNC ها در صنایع بسیاری کاربرد دارند دستگاه های CNC قادرند کارهای متفاوتی مانند تراشکاری ، برشکاری ، سوراخ کردن و حکاکی کردن بروی اکثر متریال ها مانند چوب ، پلاستیک ، فلزات ، شیشه، سنگ، پلکسی گلاس و … انجام دهند.

یو پی اس برای دستگاه های سی ان سی

دستگاه های سی ان سی به دلیل تنوع بالا در کارکردشان ، قادرند در اکثر کارهای تولیدی و صنعتی و هنری مورد بهره برداری قرار گیرند.

یکی از مهم ترین و پراستفاده ترین دستگاهی که در صنعت مورد بهره برداری قرار می گیرد. ماشین CNC است و محفاظت و حفظ دقت عملکرد دستگاه در هنگام کار یکی از موارد حیاتی در عملکرد آن است. قطع برق ناگهانی در هنگام کار سی ان سی بعضا باعث ایجاد اختلال در برنامه کار دستگاه و خسارت های جبران ناپذیری در دقت دستگاه می گردد. و با توجه به هزینه گزاف دستگاه های CNC و اهمیت آن در صنایع، محفاظت از دستگاه در برابر نوسانات برق ، ولتاژ و قطعی برق امری حیاتی است.





فروشگاه یو پی اس ایران

آسیه نازی

تلفن تماس: 09104603838

تلفن شرکت: 02188890387



http://ups-iran.com




آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه بازار کار