آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

در کرکره برقی

افزودن به علاقه مندی
گروه تولیدی صنعتی تکساز کرکره، از سال 1385 ، با استعانت از الطاف الهی و با مدیریت آقای علیرضا هلالی اصفهانی، به عنوان اولین و بزرگترین برندِ تولید انواع درب های اتوماتیکِ پارکینگی و فروشگاهی در استان اصفهان فعالیت خود را آغاز نمود. این گروه صنعتی با تکیه بر تجربه سی ساله کارشناسان فنی خود و با بهره گیری از دانش روز دنیا، موفق به اجرای پروژه های عظیمی برای مجموعه های دولتی و خصوص شده و افتخار دارد با ارائه بالاترین کیفیت متریال و تجهیزات، رضاتمندی حداکثری مشتریان خود را جلب نماید. تکساز کرکره، با توجه به نیازهای روز بازار ایران، مبادرت به توسعه فعالیت های خود در زمینه تولید و نصب انواع سقف ها و سایبان های اتوماتیک و نماهای کامپوزیت ساختمان نموده و از این طریق توانسته است بخش اعظمی از نیاز های معماری روز ایران را در این زمینه تامین نماید.
امروزه به کارگیریِ سیستمهایِ درب اتوماتیک نه به عنوان یک تجمل و کالای لوکس که به عنوان ضرورتی انکار ناپذیر جهت افزایش ایمنی و آرامش در محل کار و سکونت مطرح است. استفاده از درب های اتوماتیک علاوه بر جلوگیری از اتلاف زمان گامی در جهت مصرف بهینه انرژی به شمار می رود.با بکار گیری انواع سیستمهای درب های اتوماتیک ، امنیت و آسایش را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

محصولات متنوع تکساز کرکره از بالاترین کیفیت متریال برخوردار است و نیروهای متعهد مجموعه افتخار دارند خدمات و پشتیبانی حرفه ای و متعهدانه خود را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ارائه نموده و زیبایی همراه با امنیت را به محیط خانه و محل کار شما هدیه میدهند.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه برقی - گازی