آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

ایزوگام آب چین

افزودن به علاقه مندی

ایزوگام آب چین محصولی از شرکت تولیدی سیه گام شرق مشهد.



محصولات شرکت تولیدی سیه گام شرق شامل عایق رطوبتی ایزوگام دولایه و عایق رطوبتی ایزوگام دولایه با روکش آلومینیم (ایزوگام صادراتی) می باشد. این محصولات دارای نشان استاندارد ملی ایران می‌باشند و با نام تجاری آب چین عرضه می‌گردند.



انواع محصولات



ایزوگام دولایه آب چین



تشکیل شده از یک لایه پلی استر سوزنی نبافته و یک لایه الیاف شیشه نخدار (تیشو) اشباع شده با قیر ویژه و خالص آب‌چین که در وجه خارجی با پودر معدنی و در وجه داخلی با فیلم پلی اتیلن پوشانده شده است. قیر استفاده‌شده در ایزوگام آبچین تماما خالص و عاری از هرگونه به اصطلاح "مواد جایگزین" می‌باشد و از ترکیبی از قیر‌ اکسیده و قیر سفت تهیه می‌گردد. این قیر ویژه که از خاصیت چسبندگی و غلظت مطلوبی برخوردار است نقش بسزایی در طول عمر و کارایی ایزوگام آب‌چین ایفا می‌نماید.



ایزوگام دولایه با روکش آلومینیم آب چین (ایزوگام فویلدار)



متشکل از یک لایه پلی استر سوزنی نبافته و یک لایه الیاف شیشه نخدار (تیشو) اشباع شده با قیر ویژه و خالص آب‌چین که در وجه خارجی با روکش آلومینیم و در وجه داخلی با فیلم پلی اتیلن پوشانده شده است. استفاده از روکش آلومینیم در این ایزوگام باعث افزایش مقاومت هر چه بیشتر این عایق رطوبتی در مقابل اشعه ماوراء بنفش خورشید و باران‌های اسیدی گردیده و از ایزوگام در برابر یخ‌زدگی و ترک‌خوردگی‌های احتمالی ناشی از نشست برف و یخ در فصل سرما محافظت می‌نماید.




آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه خدمات ساختمانی